Formy świadczenia pomocy jurystycznej

Forma świadczenia pomocy jurystycznej uzależniona jest zawsze od potrzeb naszego Mandanta i dostosowana w elastyczny sposób do jego wymagań.

Kancelaria świadczy na rzecz Mandantów pomoc w następujących formach prawnych:

1.Umowa na wykonanie konkretnych, indywidualnie oznaczonych, jednorazowych czynności, polegających np. na:

  • udzielaniu pomocy i opinii prawnej, uwzględniających najświeższy stan prawny, krytyczne poglądy doktryny jurystycznej oraz najnowsze orzecznictwo sądowe,
  • opracowywaniu na profesjonalnym poziomie pism procesowych i urzędowych (pozwów, apelacji, kasacji, zarzutów, sprzeciwów, zażaleń, odwołań, skarg, wniosków, doniesień o popełnieniu przestępstwa, prywatnoskargowych aktów oskarżenia, pism interwencyjnych, wystąpień, petycji etc.),
  • przygotowaniu kontraktu, umowy, statutu, regulaminu wewnętrznego etc.,
  • przeprowadzaniu analizy sytuacji prawnej podmiotu gospodarczego.

2.Umowa stałego zlecenia obejmująca w szczególności:

  • analizowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Mandanta, gdy zrodzi się taka potrzeba, np.:

  • zbadanie możliwości uzyskania przez Mandanta kredytu na realizację konkretnej inwestycji, bądź też środków pomocowych z Unii Europejskiej,

  • uczestnictwo w kontroli przeprowadzanej w przedsiębiorstwie Mandanta przez organy skarbowe, inspekcję pracy etc.

  • utrzymywanie przez Kancelarię stałych i usystematyzowanych kontaktów z Mandantem oraz analizowanie jego problemów i podejmowanie działań wynikających w ramach bieżącej obsługi. Działania takie zmierzają m.in.:

  • do wykrycia potencjalnych zagrożeń,

  • wprowadzeniu działań prewencyjnych uniemożliwiających zrealizowanie się negatywnych scenariuszów,

  • wdrażanie mechanizmów optymalizujących zyski Mandanta i redukujących jego koszty.

Od strony technicznej, świadczona przez nas pomoc przyjmuje poniższe formy:

  1. Osobiste konsultacje podczas spotkania w naszej Kancelarii, w siedzibie Mandanta lub w innym ustalonym miejscu.

  2. Konsultacje telefoniczne lub przeprowadzone za pomocą internetowych komunikatorów: gg, tlen, skype.

  3. Video-konferencje z użyciem kamery umożliwiającej widzenie uczestników rozmowy.

  4. Konsultacje korespondencyjne (poczta, fax, e-mail). Zobacz również Internetowa Kancelaria.

[powrót]